sobota 19. února 2011

Co s kypřícím práškem do pečiva?

V noci jsem se praštil v posilovně do hlavy o zem. Do rána zase napadalo to bílé svinstvo. Dnes hodlám experimentovat s lososem a kořenovou zeleninou. Zatím jsem udělal poslední z těch prošlých pudinků. Bude mi to chybět, asi budu muset zase nechat něco pár let projít nebo někde něco prošlého sehnat. Zbylo mi tu jen asi padesát přestárlých sáčků kypřícího prášku do pečiva. Ale já peču jen kachnu, takže nevím, co s nimi budu dělat. Napadá mě jen bělení zubů, ale tohle množství by asi stačilo na několik životů. Ještě by se to dalo použít na stavbu domácího modelu sopky, ale před dvěma týdny jsem maloval. Do toho pudinku jsem přidal kousky ananasu, to kvůli chemismu šťáv. Odbývám svůj monitorovací článek o tom, že kolitida může být i v žaludku, a nechávám se pohltit představami, jak skvělý bude můj čerstvý mrkvový džus, až ho udělám. Do toho se stačím podivovat, že je někdo nadšený z Arcade Fire, když používají tolik vysokých tónů. A také bych strašně rád pokračoval do Toleda.